En hjælpende hånd

At drive virksomhed er ikke nogen simpel opgave. Det kræver en god struktur, med en dygtig ledelse, måske en mellemleder og en masse kloge medarbejdere. Ved at have et godt samarbejde imellem de forskellige medarbejdergrupper, kan I sikre jer, at jeres virksomhed kører som smurt, og jeres dagligdagsopgaver bliver klaret effektivt. Hvis der i perioder er behov for ekstra ressourcer, sker en overgang mellem ansættelser eller måske opstår sygdom, så husk, at du kan læse mere om interim management her. Det kan nemlig være nødvendigt med en midlertidig løsning i pressede perioder.

En midlertidig leder?

Det kan være du tænker, hvad er interim management? En kollega fra interim management er en hjælpende hånd til dig. Med kort varsel kan en midlertidig leder eller kollega træde til og hjælpe med ledelsesopgaver indenfor både økonomi, løn og andre ledelsesopgaver. Du får en fleksibel aftale, og skal kun betale for de timer, som I bruger sammen. Ved at få hjælp fra interim management får du altså en højtuddannet kollega, som er omstillingsparat og selvkørende, og fra første dag kan passe ind i jeres virksomhedsstruktur og bidrage med masser af erfaring og et højt fagligt niveau. Det kan faktisk nedsætte dine omkostninger i en periode, hvor I har ekstra travlt.

Hvornår kan du bruge en leder fra interim management?

Og hvilke perioder kan det så være, tænker du måske. Det kan ske, at I har en leder, som er sygemeldt i en længere periode eller måske har søgt orlov? Det kan også være, at I har en presset periode, hvor der er en overgang mellem to ansættelser, og derfor godt kunne bruge en ekstra hånd til opgaver ad hoc. Uanset hvad, så vil i med en leder fra interim management få kvalificeret hjælp, i præcis det omfang, som I har brug for. Hvis du tror, at det kunne hjælpe jer, så læs mere allerede i dag.